- Dit evenement is voorbij.
Grand opening van de Tempel van de Godin!

Met diepe vreugde en een open hart nodigen wij je uit voor een bijzonder moment: de officiële opening van onze Godinnentempel. Een plek waar zachtheid en kracht samenkomen, waar je mag vertragen, verbinden en thuiskomen bij jezelf.
Tijdens deze ceremoniële opening eren we de vrouwelijke energie in al haar vormen – intuïtief, creatief, krachtig en liefdevol. Samen creëren we een warme, gedragen ruimte met muziek, stilte en samenzijn.
🌿 Wat je kunt verwachten:
– Een liefdevolle openingsceremonie
– Meditatieve momenten en klank
– Ontmoeting en verbinding met gelijkgestemden
– Een plek om bij jezelf te zijn en te ont-moeten
Kom zoals je bent, in jouw unieke energie. Je bent van harte welkom om dit nieuwe begin samen met ons te vieren.
Met liefde,
De Melissae van de Tempel van de Godin